در هر سازماني مديران فروش چندين وظيفه‌ي ثابت دارند و فروشندگان نيز بايد به وظايف خود رسيدگي کنند.

 

اما آنچه که گاهي بر روي اعصاب نيروهاي فروشنده رژه مي رود، برخي گام هاي تکراي در پروسه فروش است که از قضا براي اجرايي کردن چرخه‌ي فروش، چاره اي جز انجامشان نيست.

 

از خسته‌کننده بودن اين گام‌هاي تکراري که بگذريم، بايد بگوييم که انجام آن‌ها هدر دادن وقت نيروهايي است که بايد پيوسته تکرارشان کنند.

 

خوب، به نظر شما راه حل چيست؟

مطمئناً بدون اجرايي کردن اين وظايف کسب و کار ما با مشکل مواجه مي شود. اما بسياري از آن‌ها براي اجرا به نيروي انساني نيازي ندارند و اينجاست که صحبت از اتوماسيون فروش و به دنبال آن، نرم افزار فروش، به ميان مي آيد.

 

با اتوماسيون فروش تمامي فعاليت هاي روتيني که روزانه، هفتگي و يا ماهانه انجام مي گيرند، خودکارسازي مي شوند. همچنين نرم افزار فروش مي‌تواند برخي فعاليت هاي مشخص مربوط به يک پروژه‌ي خاص را نيز اجرايي کند.

 

اتوماسيون فروش به صرفه جويي در زمان کمک مي کند.

 

به اين ترتيب فعاليت اعضاي تيم فروش بهينه تر شده و درآمد کلي سازمان افزايش مي‌يابد.

البته که خطاهاي انساني را فراموش نکنيد! اتوماسيون فروش اين خطاها را نيز از پروسه ي فروش حذف مي‌کند.

 

بيشتر بخوانيد: چگونه نرم افزار CRM باعث افزايش فروش مي شود؟

 

نرم افزار فروش چيست و چه مزايايي دارد؟

  ,مي ,افزار ,نرم ,اجرايي ,اتوماسيون ,نرم افزار ,اتوماسيون فروش ,کنند   ,است که ,فعاليت هاي

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


بلاگی برای فایل فولدر دیدار کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. sadafincolor گل سنگ استراتژی اقیانوس آبی golbargyasfv panoramapl ar491 ریاضیات و آمار برای اقتصاد سنجش پی سی